środa, 15 grudnia 2010

Wasze autoreczki

Hejcia !
Na co dzień wyimaginowane laski, ale kiedy piszemy książkę, to już wchodzimy w inny świat. Poznacie nas bliżej. Dzięki książce, naszą wyobraźnię.

Krótko o Nas. Jestem KaRa. Mam lat tyle ile mam i jestem z tego zadowolona. Nie przeklinam. Nazwisko mam po chomiku. Niewiele mam tu do powiedzenia, ale mogę wspomnieć, że jeszcze nic dzisiaj nie jadłam i obecnie nie jestem w najlepszym stanie, żeby cokolwiek dobrego tu o mnie opowiadać, natomiast jeżeli tak bardzo chcesz się dowiedzieć o mnie więcej to wystarczy, że jesteś na pewno moim znajomym i do mnie napiszesz oraz się ze mną skontaktujesz na Skypie. To na razie wszystko o mnie i na temat mojej fantastycznej osobowości. W tym tekście nie zamieszczono żadnych danych osobowości. Jeżeli nie zrozumiałeś tekstu to przeczytaj go jeszcze raz, uważnie!

Teraz ja. Jestem Alex. Mam tyle lat co KaRa. Lubię to czego nikt nie lubi. Nie powiem Wam, ze nie przeklinam, ale za to nie lubię przemocy ^^ Lubie te momenty, w których nikt mnie nie rozumie, nie wie o co mi chodzi i patrzy się na mnie jak idiota. W życiu piękne jest to czego się nie rozumie. To chyba tyle.

Cius ;*
Cius ;*

1 komentarz: